Sunday 2 September 2012

sweet september.. ^^

bismillahirrahmanirrahim....

  salam guys.. err,, salam to you too girls.. hoho.. lupe pulak nak wish selamat hari merdeka yang ke 55.. even cuti straight 3 hari, tapi malas nak balik jb sebab.. hehe.. ongkos pon kena pikir maaa... XD

 oleh sebab tak balik rumah, so aku n my bestie kat sini keluar pekan pilah kejap. maklumlah, barang dapur banyak dah habis. ekekekeek.. so, kitorang gerak dalam pukul 11 dan straight away pergi kedai spec dulu. cik syidah nak buat spec baru. ok, mereka bertiga guna style spec yang sama. memanglaa aku sorang je nanti kena pinggir kan.. =='

pastu shopping tudung kejap.. err,, maklumlah, tudung murah2 je kat sini. pastu rasa lapar pulak. konon nak makan kat yanie's pizza.. menonong je laa pergi. bila dah sampai,, eh !.. kedai tutup pulak dah.. -.-  buat lawak betul tau. then, takpelah. kitorang lepak kfc je. tetibe cik hawa, pinaz and syidah bagi satu set snack plate kat aku plus set zinger burger yang aku dah order. diorang cakap saje nak belanje sempena birthday aritu.. aku macam dah serba salah dah. yelah,, birthday diorang aku tak belanje ape2 pun. just wish je.. tapi diorang kata takpe, ambik je.. huhu.. terharu sekejap..

  tengah syok2 makan, tibe2 syidah tersedar hp die hilang. cari dalam beg pun takde. terus on the spot die berenti makan n rush back towards kedai spec tadi dengan pinaz. takot tertinggal kat situ. kesian jugak dekat syidah sebab hp tu pun die baru pakai. then, takpelah. aku tunggu ngan hawa. dalam 20 minit camtu, aku tanye hawa diorang dah dekat mane. hawa tengok hp and cakap' ko tunggu jap, aku nak turun bawah'. mungkin dia nak tanye kat akak kaunter kot kalo ade ternampak hp tertinggal kat kaunter mase diorang order. aku pun stay je la sorang- sorang..

 selang 5 minit, nampak diorang naik sama- sama. baru je nak bukak mulut tanye pasal hp, tapi mata ni laju je tengok ape yang diorang bawak. masing- masing muke selamba tak bersalah siap nyanyi- nyanyi lagi. guess what ?? birthday suprise..!!!!!!! waaaa....!!!  rase terharu sangat- sangat sampai tak boleh nak cakap ape2.. diorang rupenye pergi beli kek. taktau la mase bila pulak diorang sempat nak plan semua nie. alahai,,  suka ! suka ! sayang lebih laa macam ni.. selalu tu pun sayang jugak tapi hari ni lebih sikit.. hoho



comel.. !! ^^




muka terpaksa kena makan kek.. haha
mak cik hawa ngelat tak bukak mulut..  = ='

 lepas tu barulah diorang bukak rahsia.. baru teringat yang diorang tak wish pun birthday aku aritu.. diorang cakap saje je buat- buat lupe. cuma pinaz je terbabas ter wish dekat pesbuk.. huhu.. hampeh sungguh,, first time sebenarnye kawan- kawan buat suprise birthday party camnie. selalunye kena prank je.. anyway,, sangat2 appreciate effort korang untuk rancang suprise nie.. blushing sangat- sangat.. (>O<)

dan mase balik terpaksa tapau zinger burger, ayam dan balance kek sebab tak abis makan. memang sia2 je laa diet minggu ni kan.. haishh.. mase kat bilik, mak cik hawa sempat lagi bagi hadiah,, memang suke sangat hadiah die..

coretan sayang di muke... =='
after all,, i will try my best to be a good friend.. maaf atas segala salah silap dan perselisihan faham semasa kita bersahabat. berkecil hati itu lumrah,, kerana itu tanda kita sayang antara satu sama lain.. kerana dari situ sebenarnya kita lebih mengenali hati kita, dan cuba untuk berubah untuk menjadi sahabat yang lebih baik.. ukhuwafillah till jannah ..???  i do always pray for that... always... :)



No comments:

Post a Comment